Subject: Narkoosis hambaravi
From: "Natalja Mozessova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Jun 2025 22:26:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Teile et teada saada meie järgmisi samme.
Nimelt valmistume hetkel narkoosis hambaravi teostamiseks AS Arstikeskus 
Confidos.
Soovime seda teostama hakata kahes kohas.

1.	Meie operatsioonikeskuses on olemas haigla luba koos II astme intensiivravi 
ja anesteesiateenustega nr L05532. Oleme soetanud portatiivse hambaravi 
seadme nendeks protseduurideks ja soovime olemasolevat luba täiendada.
2.	Lihtsamaid protseduure oleme valmis teostama samas majas asuvas 
hambakliinikus, kuhu oleme soetanud vastavat narkoosivarustust. Hambaravi 
luba nr on L05060.

Palun andke nõu milliseid dokumente peaksin ma täitma antud juhul?
Oleksime valmis mõlemas kohas paikvaatlusteks alates 12.06.25. Kas meie 
võiksime palun kokku leppida päeva selleks?

Ette tänades,

3.Natalja Mozessova

Hambakliiniku juhataja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  | Tel 
+372 5615 5599

Confido Meditsiinikeskus | Veerenni 51, 10138 Tallinn | 
<http://www.confido.ee/> http://www.confido.ee

E‑kiri ja selle manused võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni, 
mille avaldamine on keelatud. Kui e-kiri on jõudnud Teieni ekslikult, siis 
palun teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri ja selle 
manused oma arvutisüsteemist. Täname Teid!